قوانین آکادمی آمانج

دانشجوی عزیز:

ضمن تشکر از شما برای انتخاب مجموعه آکادمی آمانج، خواهشمندیم قوانین زیر را به دقت مطالعه کرده و سپس به ثبت نام در کلاس‌ها اقدام نمایید. این قوانین بر تمامی قوانین دولتی، غیر دولتی، خصوصی و سایر آموزشگاه های آزاد حاکم است و هرگونه اعلام پذیرش قوانین (خوانده شده و یا خوانده نشده بر اثر بی‌دقتی، بی‌حوصلگی و کمبود وقت شما)، خوانده شده و لازم الاجرا تلقی می‌گردد.

ماده اول : انتخاب عنوان و زمان دوره

  1. مهارت جو موظف است قبل از ثبت نام در هر دوره‌ای، تحقیقات لازم و کامل از عنوان درسی و همچنین برنامه زمانبندی کلاس و تطابق برنامه زمانی کلاس با برنامه شخصی و تطابق محتوای ذکر شده در توضیحات هر دوره با نیاز فردی خود را به عمل آورده، سپس اقدام به ثبت نام نماید. آکادمی آمانج، هیچ گونه مسئولیتی در قبال نیاز و یا عدم نیاز افراد به دوره و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال برنامه و زمان و یا تداخل کلاس با برنامه‌های دانشگاهی، فردی، کاری، سربازی، مهاجرتی و خانوادگی (و سایر موارد) افراد ندارد.

ماده دوم : نحوه پرداخت و تسویه

  1. امکان ثبت نامآنلاین و از طریق تلگرام برای شما عزیزان فراهم است. در صورتیکه در پرداخت آنلاین دچار مشکل هستید میتوانید از طریق ارتباط با بخش پشتیبانی تلگرام ما به آیدی AmanjAdmin پیام داده تا نحوه ثبت نام برای شما تشریح شود.
  2. در صورت نیاز به ثبت نام بصورتاقساط، شرایط زیر در آکادمی آمانج در نظر گرفته شده است و شما عزیزان میتوانید با قبول شرایط زیر نسبت به ثبت نام اقساط اقدام نمایید.
  • مقدار یک سوم شهریه دوره، بعنوان پیش پرداخت بایستی واریز گردد.
  • باقیمانده شهریه بایستی در ۲ قسط (در بازه زمانی یک سوم و دوسوم مدت زمان دوره تسویه گردد)، درصورت عدم تسویه ادامه دوره برای شما امکانپذیر نخواهد بود و دسترسی به پروفایل آموزشیتان نیز تا زمان پرداخت بسته خواهد شد.
  • درصورت انصراف قبل از شروع دوره، ۲۵درصد از کل شهریه دوره (نه مبلغ پیش پرداخت شما) کسر و مابقی عودت داده خواهد شد.<br>
  • در صورت انصراف بعد از شروع دوره و قبل از برگزاری دو جلسه اول، ۴۰ درصد از کل شهریه دوره (نه مبلغ پیش پرداخت شما) بایستی تسویه گردد؛ در این صورت پیش پرداخت عودت نخواهد شد و دانشجو بایستی ۱۰ درصد باقیمانده را تسویه نماید.
  • در صورت انصراف بعد از برگزاری دو جلسه، هیچ مبلغی عودت داده نمیشود و دانشجو بایستی تمامی شهریه را تسویه نماید.
  • انتقال به دوره دیگر تحت شرایط خاص، تنها یکبار و قبل از برگزاری جلسه دوم امکانپذیر است.
  • لازم به ذکر است در صورت انتخاب پرداخت اقساطی دانشجویان موظف هستند فرم تعهد نامه آکادمی را قبل از شروع دوره‌ی آموزشی تکمیل نمایند.

 

ماده سوم : قوانین عمومی مالی

  1. شهریه‌ای که مهارت جو پرداخت می‌کند،قابل انتقال به فرد دیگری (چه در ترم جاری و چه در ترم‌های گذشته و آینده)  نمی‌باشد.

ماده چهارم : استرداد شهریه

  1. از آنجایی که ظرفیت کلاس های آکادمی محدود بوده و ثبت‌نام هر فرد عملا منجر به تکمیل ظرفیت و عدم ثبت‌نام مهارت جوی دیگری می‌شود، لذا در صورتی که بعد از تکمیل پرداخت بانکی در پروسه ثبت‌نام، از حضور در کلاس منصرف شوید و درخواست انصراف را تاپیش از شروع دوره آموزشی دهید، ۲۵ درصد از شهریه کسر و مابقی عودت داده خواهد شد، همچنین در صورتیکهقبل از برگزاری دو جلسه انصراف دهید، ۴۰ درصد مبلغ شهریه کسر و مابقی عودت داده می‌شود.بعد از برگزاری دو جلسه دیگر هیج مبلغی عودت داده نمی‌شود. انتقال به دوره دیگر تحت شرایط خاص، با دلایل موجه امکانپذیر است.
  2. بدیهی است معیار تشخیص، بر پایه تاریخ تشکیل اولین جلسه کلاس است، لذا در صورت ثبت نام در هر زمانی، ملاک محاسبه تاریخ شروع دوره خواهد بود.

ماده پنجم : قوانین حضور در دوره غیرحضوری

  1. مهارت جو پس از ثبت‌نام در هر دوره، موظف است تا به صورت حضوری و منظم در کلاس ثبت‌نام شده شرکت کرده، جلسات انلاین و یدیویی را در موعد مقرر گذرانده و به بهترین نحو ممکن و طبق استانداردهای آکادمی آمانج تمرینات خود را انجام دهد، آکادمی آمانج تمامی تلاش خود را جهت یادگیری بیشتر و صحیح تر شما بکار خواهد بست اما در قبال مهارت جویانی که در انجام تمرینات کوتاهی می‌کنند، هیچ مسئولیتی ندارد.
  2. مهارت جو موظف است تا برنامه‌های خود را طوری تنظیم نماید که دست‌کم۱۵ دقیقه قبل از شروع جلسه در آکادمی حضور داشته باشد و تا پایان جلسه، در کلاس بماند.

ماده ششم : صدور گواهی پایان دوره

  1. هر دوره آموزشی به فراخور محتوای آن و تشخیص استاد دوره، نحوه ارزیابی متفاوتی جهت صدور مدرک خواهد داشت که شامل: تمرینات، آزمون، پروژه پایان دوره، میزان فعالیت در گروه و وبینارها و …. می‌باشد.
  2. در صورت تحویل به موقع پروژه ی دوره امکان دریافت گواهی نمره دار دوره از آکادمی آمانج را خواهید داشت. درغیر اینصورت مدرک برای شما صادر نخواهد شد.
  3. در صورتیکه در صفحه رسمی هر دوره در وبسایت آکادمی آمانج ( و یا وبسایت کانون کارآفرینی ) شرایط متفاوتی برای اخذ مدرک درج شده باشد، ملاک شرایط جدید خواهد بود.
  4. اطلاعات وارد شده هنگام ثبت نام به جهت درج در مدرک اخذ می‌گردد، لذا مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ورودی برعهده خود شخص می‌باشد.
  5. صدور گواهی پایان دوره آمانج برای مهارت جو رایگان بوده که بیانگر تاییدیه رسمی آکادمی آمانج است، اما صدور این گواهی بسته به دوره و مقطع زمانی متغیر است و ممکن است صدور آن تا ۲ ماه بعد از اتمام دوره انجام پذیرد.
  6. هزینه و زمان صدور مدرک وزارت علوم کاملا وابسته به وزارتخانه میباشد و آکادمی هیچ اختیاری در این موضوع ندارد و تنها شرایط دریافت مدرک را برای مهارت جویان فراهم کرده است.
  7. دانشجویانی که درخواست مدرک وزارت علوم دارند؛ بایستی در دوره مشارکت فعال داشته و تمرینات و پروژه ها را در زمان مقرر انجام دهند و مدارک شخصی موردنیاز و رسید واریزی را تا تاریخ اعلام شده توسط اکادمی ارسال نمایند.

ماده هفتم : منابع دوره

  1. آکادمی آمانج جهت تسهیل روند آموزشی دانشجویان یک پروفایل آموزشی شخصی در اختیار هر دانشجو قرار خواهد داد تا بتواند در طول دوره به راحتی به تمامی منابع دوره دسترسی داشته باشد. این پروفایل پس از ثبتنام و شروع دوره فعال خواهد شد و مشخصات ورود شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  2. هر جلسه آموزشی با توجه به محتوای ارائه شده در آن، دارای منابع متفاوتی از جمله: ویدئوهای آموزشی، جزوه، پاورپوینت و … می‌باشد که نوع این منابع و زمان دراختیار گیری آن هابه تشخیص و صلاحدید استاد دوره می‌باشد.
  3. در جلسات آموزش تئوری در کلاس، صفحه مانیتور استاد به همراه صدای وی ضبط خواهد شد و حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از اتمام جلسه در پروفایل آموزشی دانشجویان قرار خواهد گرفت.

ماده هشتم: انتقال در طول یک دوره

شرایط انتقال در دوره های آموزشی آمانج بصورت زیر می‌باشد:

  • تعداد انتقالی در هر دوره آموزشی محدود می‌باشد.
  • انتقالی تنها تحت شرایط خاص و با دلایل موجه امکانپذیر است.
  • درصورت انتقال به دوره بعد دانشجو متعهد است مابه‌التفاوت شهریه پرداختی خود با شهریه دوره جدید را واریز نماید و بر روی این مبلغ هیچ تخفیفی اعمال نخواهد شد.
  • چنانچه درخواست انتقال داشته باشید و دوره را با شرایط اقساط ثبت نام کرده باشید در صورت موافقت با درخواست انتقال تغییری در شرایط پرداختی ایجاد نخواهد شد و طبق قوانین ثبت نام اقساط در موعد های مشخص شده از قبل باید تسویه گردد.
  • دانشجویانی که منتقل می‌شوند به هیچ عنوان امکان انصراف و درخواست عودت شهریه پرداختی را ندارند( تنها در صورتیکه که آکادمی طی یک سال آتی دوره موردنظر را برگزار ننماید و دانشجو قبل از جلسه دوم دوره آموزشی، درخواست انتقالی خود را مطرح کرده باشد مطابق با قوانین انصراف درصدی از شهریه پرداختی عودت داده خواهد شد.)
  • این تعهدنامه بین دانشجو و آکادمی تنها برای یکبار انتقال به دوره آموزشی بعدی آکادمی معتبر می‌باشد و درصورت درخواست انتقالی مجدد دانشجو، باید تمامی این شرایط دوباره پذیرفته شود و دانشجو حداکثر تا ۲ بار می‌تواند درخواست انتقالی مجدد داشته باشد.

ماده نهم: پشتیبانی و پاسخگویی

  1. در طول برگزاری دوره های آموزشی، اساتید در زمان هایی مشخص، از طریق گروه های تلگرامی دوره ها پاسخگوی تمامی پرسش های دانشجویان خواهند بود. ایشان هیچ مسئولیتی نسبت به پاسخگویی تلفنی، بصورت چت شخصی و در گروه های تشکیل شده دیگر را ندارند و طرح پرسش از طریق تماس با شماره شخصی ایشان یا در چت شخصیشان ممنوع می‌باشد.
  2. اساتید دلسوز آکادمی پس از اتمام دوره نیز با دانشجویان درارتباط بوده و پاسخگوی پرسش ها و چالش های آنان میباشند اما هیچ تعهد و مسئولیتی نسبت به این موضوع ندارند.
  3. پشتیبانی آکادمی در جهت رسیدگی به امور، هفت روز هفته (بجز تعطیلات رسمی) از ساعت ۸ الی ۲۰ از طریق راه های ارتباطی ذیل در خدمت دانشجویان می‌باشد:
    • بروز مشکلات فنی و آموزشی: آیدی تلگرام @amanjac-support
    • موضوعات مرتبط با ثبت‌نام و پرداخت:  آیدی تلگرام @amanjadmin
    • شماره تماس: ۰۹۱۰۷۶۰۳۳۶۳ – ۰۲۱۲۸۴۲۸۶۱۱
    • آدرس: تهران ستارخان، کوثر دوم، واحد ۱۰، طبقه ۳

ماده دهم: معرفی جهت استخدام

  1. آکادمی آمانج و اساتید دوره های آموزشی همواره در راستای معرفی دانشجویان برتر به شرکت ها و کارفرمایان تمامی تلاش خود را خواهد کرد اما در این زمینه تضمین و تعهدی نخواهد داد.
  2. بـدیهی اسـت که روال و تصمیم‌گیری نـهایی اسـتخدام بـه عهده شـرکت ها خـواهـد بـود و در این خصوص هیچ تضمینی مبنی بر استخدام شدن وجود نخواهد نداشت.